Het succesverhaal van Kliniek het Bolwerk
Case Study: Conversie optimalisatie, SEO en SEA
Opdrachtgever: Kliniek het Bolwerk
Opdracht: Vindbaar worden voor de juiste doelgroep en website optimaliseren.
Doel: Op belangrijke zoektermen hoog scoren in Google en meer aanvragen realiseren.
Kliniek het Bolwerk is een gespecialiseerde kliniek in Haarlem, gericht op cosmetische en plastische chirurgie. Onder leiding van Dr. David Jairath, een plastisch chirurg met meer dan 15 jaar ervaring, biedt de kliniek diverse esthetische behandelingen aan zoals ooglidcorrecties, anti-rimpelbehandelingen, littekencorrectie en andere ingrepen.
Case Study: Conversie optimalisatie, SEO en SEA
Opdrachtgever: Kliniek het Bolwerk
Opdracht: Vindbaar worden voor de juiste doelgroep en website optimaliseren.
Doel: Op belangrijke zoektermen hoog scoren in Google en meer aanvragen realiseren.
Vanaf het begin wist David precies wat hij wilde bereiken met Kliniek het Bolwerk. Toen hij bij ons kwam, was hij net gestart met zijn eigen kliniek en had hij zelf zijn website opgezet.
Hij was op zoek naar een partner die hem kon helpen om meer aanvragen binnen te halen.
Er is een mooie stijgende lijn te zien in het aantal conversies (aanvragen, belletjes en e-mails). Dit laat zien dat onze strategie werkt en dat steeds meer mensen geïnteresseerd raken in de diensten van Kliniek het Bolwerk. Het is ons gelukt om vanaf januari een consistente groei te realiseren.
Voor ons is het belangrijk om de drempel voor het maken van een afspraak nog verder te verlagen en te blijven optimaliseren.
Toen David ons benaderde, stond hij nog aan het begin van zijn ondernemingsreis. Hij was nauwelijks vindbaar online en zijn website leverde geen conversies op.
Samen hebben we hard gewerkt om zijn zichtbaarheid te vergroten en de conversies te verbeteren.
Na acht maanden zien we een duidelijke stijgende lijn.
Ben je ook op zoek naar een partner die je helpt om meer aanvragen te genereren? Wij staan klaar om je te helpen!