Wil je de zakelijke doelgroep bereiken? Dan kun je niet om LinkedIn ads heen.
Met LinkedIn Ads kun je gerichte advertenties plaatsen op het grootste zakelijke netwerk ter wereld. Handig, want zo bereik je precies de professionals die voor jou belangrijk zijn.
Net als bij Google of Facebook kun je bij LinkedIn Ads bepalen voor welke doelgroepen je advertentie zichtbaar moet zijn. Denk aan mensen met een bepaalde functie, opleiding, werkzaam in een bepaalde sector of regio. Zo weet je zeker dat potentiële klanten of opdrachtgevers jouw advertentie te zien krijgen.
LinkedIn Ads zorgen hiermee voor extra klanten of naamsbekendheid op een laagdrempelige manier. Simpel en effectief, toch? Wij helpen je graag met het opzetten van je LinkedIn campagne zodat je met minder moeite maximale resultaten behaalt.
Wist je dat LinkedIn écht een juweel is onder de social media? Dit handige platform biedt namelijk een aantal voordelen waar zelfs de grootste social media platforms jaloers op zijn. Vooral voor B2B bedrijven biedt LinkedIn een aantal gouden voordelen.
Geen probleem. Wij hebben een checklist ontwikkeld die je zelf kunt uitvoeren. Wel is belangrijk om te vermelden dat dit algemene conversie boosters zijn. Elke website is anders en elke website heeft andere doelstellingen. Neem daarom niet alles klakkeloos over en bekijk welke punten voor jouw website gelden.
We willen het maximale uit je advertentiebudget voor LinkedIn halen. Om dit te doen, gaan we eerst samen een bakkie koffie drinken. We bespreken dan wie je doelgroep is en welke boodschap je wilt overbrengen.
Vervolgens testen we verschillende advertentievarianten om de best presterende advertentie te vinden. Wij meten nauwkeurig hoe gebruikers reageren op de verschillende varianten. Op basis van onze analyse voeren we optimalisaties door. Zo zorgen we ervoor dat de advertenties steeds effectiever worden.
Als je nog geen kennis hebt over adverteren op LinkedIn, raden we je sterk aan om het uit te besteden. Het kan je namelijk veel geld kosten als de advertenties op de verkeerde manier worden ingezet. En al helemaal op LinkedIn. Over het algemeen is LinkedIn duurder dan adverteren op andere kanalen. Dus heb je geen kennis en geen strategie? Besteed het dan alsjeblieft uit.
Bij LinkedIn Ads kun je kiezen uit verschillende advertentievormen. Het is slim om verschillende opties te testen om erachter te komen wat voor jou werkt.
Enkele opties zijn:
Wat LinkedIn Ads zo interessant maakt, is de focus op zakelijke professionals. Dit zorgt ervoor dat de mensen die je bereikt ook echt geïnteresseerd zijn in zakendoen.
Voor ons is een groot pluspunt de mogelijkheid om heel specifiek te targeten. Zo kun je campagnes opzetten voor specifieke functies, sectoren of bedrijfsgroottes. Op deze manier weet je zeker dat je boodschap de beslissers bereikt die echt belangrijk zijn voor je bedrijf.
Weet je niet zeker of LinkedIn Ads iets voor jouw bedrijf is? Kijk dan of één van de volgende punten herkenbaar is:
Als één van deze dingen herkenbaar klinkt, dan is de kans groot dat LinkedIn Ads ideaal is om je bedrijfsdoelstellingen te behalen.